+420 702 100 800
Přeskočit navigační odkazyÚvodní stránka > Poradna > Často kladené otázky > O aplikaci a webových stránkách

O aplikaci a webových stránkách

28.01.2016 08:26
• Jak je zajištěna bezpečnost mého kontaktu? 
Váš kontakt v systému je chráněn pomocí vícestupňové registrace, takže teprve ve chvíli, kdy komunikujete s osobou ověřenou, jsou Vaše kontaktní údaje poskytnuty protistraně a stejně tak i Vy vidíte, s kým komunikujete. Vícestupňová a ověřovací procedura při registraci tak minimalizuje možnost „vykradení“ Vašeho kontaktu realitními makléři. Jednoduše řečeno Váš email, adresu a telefon neuvidí běžný uživatel. Podezřelého uživatele, však také máte možnost v aplikaci nahlásit. Vaše soukromí je pro nás prvořadé, což není běžné u konkurence.

 

• Ztratil/a jsem přístupové heslo, co mám dělat?
V horní části stránky klikněte na tlačítko Přihlásit/Registrovat. Poté v levé části pod kolonkou k vepsání hesla, zvolíte možnost“ Zapomněli jste heslo?“. Poté už jen zadáte email, na který Vám bude zasláno heslo nové.

 

• Jak vyhledám nemovitost?
Požadovanou nemovitost vyhledáte na úvodní stránce najetím na ikony: BYTY, DOMY, POZEMKY, KOMERČNÍ NEM., OSTATNÍ a klikem na HLEDAT. Poté se dostáváte na stránku se samostatným vyhledáváním. Zde už je na Vás, které možnosti při zadávání vyplníte. Poté stačí pouze kliknout ve spodní části na tlačítko VYHLEDAT NEMOVITOST.

 

• Jak je to s poptávkou? Kam ji můžu vložit?
Poptávka je automaticky ukládána při vyhledávání nemovitostí a následného uložení filtru. Pokud si tedy např. zadáte Byt 3+1 Kolín do 900.000,- Kč a uložíte si to jako filtr, pak my víme o tom, že takovou nemovitost poptáváte. Chytré, ne?

 

• Jakým způsobem si sjednávám termíny prohlídek?
Termíny prohlídek si navrhují a potvrzují registrovaní uživatelé pomocí aplikace v prostředí webu realitni-andele.cz, nebo se ověření registrovaní uživatelé mohou kontaktovat vzájemně přímo telefonicky. V balíčku POHODLNĚ máte možnost plně využít možnosti, aby za Vás telefonickou komunikaci se zájemci o nemovitost vyřizovala naše asistentka prodeje.

 

• Kde najdu svou/své nemovitosti?
Svou nemovitost naleznete v horní části v sekci „Mé nemovitosti“. Zde ji také můžete upravovat, sledovat statistiky zájmu o Vaší nemovitosti, posílat zprávy protistraně atd. To jinde nenajdete!

 

• Na co mi jsou statistiky?
Máte přehled jaký je zájem o Vaši nemovitost. Kolik uživatelů si prohlíželo Vaši nemovitost, kdo si ji dal do oblíbených, kdo si aktivoval funkci „Hlídací pes“. Můžete se spojit přímo s poptávajícím, zaslat mu zprávu. Může tak dojít k zásadnímu urychlení prodeje. To Vám nikdo jiný nenabídne. Teď už makléře skutečně nepotřebujete.

 

• Jak velké fotografie mohu nahrát?
Můžete nahrát libovolně velké fotografie, náš systém je automaticky upraví do potřebné velikosti.

 

• Mohu měnit během inzerce fotografie?
Ano, fotografie můžete kdykoliv vyměnit, nebo doplnit. Učiníte tak jednoduše v sekci MÉ NEMOVITOSTI a poté v části Nabízím/Prodávám zvolíte funkci Editovat.

 

• Mohou být mé fotky nezveřejněny?
Pouze, pokud jsou v rozporu se zákony České republiky, nebo jsou zde zobrazeny fašistické, náboženské, pornografické, či jiné symboly odporující dobrým mravům. Viz. Všeobecné obchodní podmínky.